Поли, ето ги и моите „Правила за успешно бизнес поведение в интернет“. Написах само седем, защото ти си описала най-важните - аз само добавих още малко от мен :)
- Отговаряйте – винаги отговаряйте на получените мейли, колкото и безсмислено и досадно да ви се струва понякога. Помислете – някой отсреща очаква отговора ви с нетърпение, защото ви е задал въпрос, който е много важен за него. Така ще покажете, че „ви пука” за клиентите, партньорите, служителите, че уважавате техните потребности от информация.
- Пишете максимално разбираемо – вие може да сте страхотни професионалисти в областта си, но тези, които са се обърнали към вас с въпрос, не са длъжни да разбират из основи вашата работа – изпратете им разбираема оферта с достатъчно подробни разяснения.
- Дръжте се приятелски – не фамилиарно, а приятелски! :) Едно сърдечно пожелание за успешна работа и приятен ден няма да навреди на никого, а точно обратното ;)
- Старайте се – фирмената уеб страница да е винаги актуална; блогът да е интересен и полезен; присъствието ви в мрежата да е ненатрапчиво, но запомнящо се;
- Експериментирайте – с форма`та, подхода, каналите за комуникация – интернет е достатъчно гъвкава среда, която дава възможност за кратко време да се избере най-подходящия и ефективен път до сърцето на клиентите, партньорите или служителите
- Не се крийте в миша дупка – въпреки господството на интернет, хората обичат да общуват със себеподобни. Никой не обича да контактува с безлични, корпоративно обременени „ботове” :)
- Четете – затова харесвам интернет, защото когато имаш нужда да научиш нещо и хоп! търсачките ти предлагат стотици източници, от които само трябва да започнеш да черпиш информация. Информацията е бизнес авоар, а бих казала и личностен авоар
Ами това е от мен и една голяма :)
Няма коментари:
Публикуване на коментар