четвъртък, 19 юли 2012 г.

ВАЛИДНО ЗА ВСИЧКИ ТИПОВЕ МЕДИИ


- Създайте си база данни с всички медии, които ви интересуват, и я актуализирайте редовно. Направете си отделни мейлинг листове и ги профилирайте за свое удобство. Винаги се старайте да пишете на правилния журналист, иначе рискувате новината ви просто да не бъде отразена
- Имайте винаги под ръка профила на медиите, с които
контактувате – програмна схема, часове на предавания, емисии,
график на медията – часове и дати на редакционно
приключване на броя
- Разберете кой е главният редактор, кой е водещият на конкретно предаване, какви гости кани,
какъв е тонът на общуване в предаването
- При контакт с журналисти бъдете естествени и приятелски настроени; говорете ясно, точно и
кратко; стремете се да отговорите на всички въпроси без да лъжете и да се измъквате
- На всеки един въпрос можете да отговорите с „Без коментар”. След това сложете точка и
обещайте, че ще споделите повече информация, когато има такава и спазете обещанието си.
- Съществуват т.нар. „информационни дупки” – по време на големи празници. През тези
няколко почивни дни журналистите страдат от липса на информация (обикновено
политическа, икономическа) и за тях ще бъде добре дошло, ако им дадете новина.
- Издавайте регулярно свой информационен бюлетин и го разпращайте до всички медии,
които следят вашата дейност, за да ги държите в течение.

Повече за комуникацията с медиите, може да намерите ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар