вторник, 27 юли 2010 г.

ДОБРИТЕ СТАРИ МЕДИИ

 
Защо да си сътрудничим с тях?
Дори да имате най-страхотния продукт или услуга, да сте направили най-значимата социална кампания или да сте изобретили нещо много полезно за цялото човечество, ако не сте предизвикали интереса на медиите, все едно нищо не сте направили. Не попаднете ли във фокуса на тяхното внимание, вашето послание трудно ще достигне до максимален брой хора. В съвременното общество събитията и процесите, протичащи в една организация (фирма, неправителствена организация, спортен клуб, неформално сдружение и др.), стават реални за публиката тогава, когато бъдат забелязани от медиите.

Медиите (печатни, електронни, интернет) достигат до стотици хиляди хора едновременно; съобщенията им са универсални; медиите са способни така да организират своето послание, че да улеснят публиката в нейната ориентация в огромния поток от информация. Медиите фокусират вниманието на обществото върху някои събития или идеи, повече от колкото върху други, и така им придават особена значимост.  Медиите тиражират модели на поведение, предават социален опит между поколенията, подпомагат ориентацията и адаптацията на публиката към промените в околната среда.


Скъсете дистанцията!
Направете медиите свои партньори и съмишленици!

За целта обаче първо изучете техните специфични особености, за да можете да ги използвате максимално ефективно в своята работа. Образоването е двустранен процес, а журналистите винаги са готови да научат нещо ново, стига да им бъде поднесена интересна, полезна и актуална информация.

Специфики на отделните медии – За да станете „видими” в публичното пространство, трябва да използвате адекватно възможностите, които ви предоставя всяка една медия. Добре е обаче първо да прецените точно с кои медии сътрудничеството ви би било най-ефективно и от полза за вашата дейност. Всеки тип медия има своите плюсове и минуси. Нека се запознаем с тях:


ЕЛЕКТРОННИ МЕДИИ


Няма коментари:

Публикуване на коментар