петък, 30 юли 2010 г.

ПЕЧАТНИТЕ МЕДИИ

Основни специфики

- В печатните медии всичко написано остава „черно на бяло”
- Информацията в тях остарява много бързо
- Имат определен обем за материали и конкретни срокове за тяхното постъпване в редакцията
- Имат определен брой страници, рубрики, колонки

Излиза, че пресата не е така гъвкава колкото радиото, нито толкова атрактивна като телевизията, но и тя има своите предимства:

- Печатните медии са най-доброто място да публикувате свои аналитични текстове и по-обширни материали
- Тя е мястото и на различни проучвания, представени с диаграми, графики, обзорни статии, статистически материали – очите се напрягат най-малко при четенето на напечатан на хартия текст!
- Едно грабващо заглавие и добре написана статия ви вършат чудесна работа
- Всяко интересно интервю, публикувано навреме и в подходящата печатна медия също е във ваш плюс
- Пресата е медията, която може да бъде архивирана най-лесно – важно е да събирате всички материали, публикувани от и за вас. Уважаващите себе си организации и компании съхраняват своята история!
- Пресата също е един добър индикатор за това как се развива общественото мнение – винаги можете да направите бърз преглед на стари броеве, за да проследите интересуващата ви тема в развитие
- Прецизният подбор на типа печатна медия, с която да си сътрудничите, би ви помогнал много да достигнете целевата си група и да осъществите поставените задачи

* Публикуваме в аванс откъси от предстояща електронна книга, която ще е готова до края на лятото, за да можете да я "разгърнете" отпочинали и заредени с нови сили и идеи за работа! *

Няма коментари:

Публикуване на коментар