КАЗУС: 
От фирма Х ви се обаждат с молба да им изпратите спешно  оферта за дадена услуга. За целта вие подготвяте необходимия набор от  документи - презентация, примерни детайли, ценово предложение с различни  варианти. Изпращате в срок исканата оферта и НЕ  получавате никакъв отговор. Изчаквате няколко дни и се обаждате, но  представителят на фирма Х не вдига телефона. Пишете любезен мейл с  идеята да разберете дали всичко със спешната оферта е наред и дали имат нужда от допълнителна информация. Отговор отново НЕ  получавате. И питанките тук са: Къде остава етиката в бизнес  общуването? Колко трудно е да напишеш един бърз мейл за отговор? Редно  ли е да липсва обратна връзка в подобен тип комуникации?
Вие какво мислите? Попадали ли сте в подобна ситуация и как сте реагирали тогава?

Няма коментари:
Публикуване на коментар