четвъртък, 28 юни 2012 г.

ЗАЩО ЕДНО „ПРОСТО“ ПОДСТРИГВАНЕ, ВСЪЩНОСТ НЕ Е ТОЛКОВА ПРОСТА РАБОТА!?


Искате да смените прическата си или просто да се подкъсите за лятото. Какво правите? 
a) Хващате ножицата и действате сами пред огледалото?
b) Звъните на напористата съседка, която хиляди пъти ви е казвала как подстригва бабите в квартала и винаги може да разчитате на нея?
c) Отивате на фризьор, който лично сте проверили или поне имате добри препоръки за него?


Отговорихте с с) предполагам? Поне повечето от вас. Разбираемо е – всеки иска да се харесва в огледалото, а една отлична прическа може да направи чудеса за самочувствието ни.  


Интересно е, защо хората дават мило и драго за външния си вид, но не и за корпоративния си имидж? Защо често фирмите са склонни да използват услугите на разни самозванци (напористата съседка) или да подценяват важността на дадена ситуация с едничката цел да намалят разходите, без да се замислят, че понякога орязването на бюджета може да доведе до сериозни проблеми за имиджа на компанията.   


Предстои ви важно фирмено събитие и какво правите? Търсите специалисти, които да го организират или просто го поверявате на секретарката или на някой деен колега от офиса? Търсите специалисти? Добре. А как ги търсите? По какво преценявате, че те са хората, които най-качествено ще свършат работата? Разчитате на препоръки, на опит или просто се обръщате към някой, който толкова пъти е чукал на вратата ви с големи обещания и гръмки фрази, че да – досадил ви е с присъствието си! Но ето – сега имате чудесна възможност да му възложите малко работа, с надеждата, че след това ще ви остави на мира.    


Не оставяйте подобни начинания в ръцете на случайността, нито пък в ръцете на някой, който просто ще ви вземе парите без дори да знае правилата на играта! Наясно ли сте какво да изисквате при организацията на корпоративно събитие? Защото то не се състои само в това да нахраните гостите или да им дадете някакво подаръче. Не е само изпращането на покани и осигуряване на някакви си водещи… Разбира се, може и само с това да минете, но то е все едно да се подстрижете сами пред огледалото. 


Били сме свидетели на не едно и две провалени събития поради различни причини, но винаги основната е била, че организаторът не е бил наясно какво точно прави! Не допускайте и вие подобни грешки! Не си хвърляйте парите на вятъра и не залагайте на карта имиджа на компанията си. Обадете ни се, ако искате събитието ви да бъде организирано грамотно и да не съжалявате за инвестицията. 


Ще осигурим за вас:

  • Анализ на ситуацията и адекватно позициониране на събитието ви
  • Сценарий, който да представи компанията ви по възможно най-добрия начин
  • Подходящите водещи за събитието
  • Правилната кетъринг фирма 
  • Логистика на събитието до най-малкия детайл 
  • Комуникация с медиите 
  • Рекламни материали за събитието
  • Проследяване на комуникационния ефект
  • Изводи и препоръки

В разговор ще уточним какво искате вие, ще направим своите препоръки и заедно ще стигнем до най-правилното решение! И разбира се, не оставяйте нищо за последния момент! Времето трябва да работи ЗА вас, а не СРЕЩУ вас, ако искате да надмислите конкурентите си, вместо да ги надхарчите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар