- До каква степен вашата компания е активна в сферата на връзките с обществеността и маркетинга?
- Възползвате ли се максимално от предимствата на PR-а и маркетинга, за да популяризирате своите продукти, услуги и компанията си като цяло?
- Имате ли нужда от обслужваща ви агенция за връзки с обществеността и маркетинг, от консултант в сферата или от служител, назначен специално на такава длъжност?
ВЪПРОСИТЕ
I. PR И ВРЪЗКИ С МЕДИИТЕ:
1. Имате ли годишна PR стратегия за развитието на фирмата?
2. Често ли имате какво да кажете на медиите?
3. Имате ли създадени контакти с медиите – регионални, национални?
4. Имате ли човек, който отговаря за връзките ви с медиите – пише прессъобщения, отговаря на въпросите им, подава информация при нужда?
5. Пишат ли за вас – национални, регионални медии? И колко често?
6. Медиите ли ви търсят или вие им предлагате информация?
7. Използвате ли „платени съобщения”, за да влезете в медиите?
8. Имате ли база данни с унифицирана информация за фирмата?
9. Организирате ли събития?
10. Поддържате ли връзки с институции, организации, др.?
Каквито и да са отговорите ви, ние сме насреща за консултация! Готови сме да се срещнем в удобно за вас време и да обсъдим възможностите за съвместна работа.
За ваше улеснение, линкове към въпроси № 2 и въпроси № 3 от поредицата!
Няма коментари:
Публикуване на коментар