сряда, 11 август 2010 г.

ЗА PR-а и мишките

Отишла мишката при хамстера и му казала:
- Виж колко много си приличаме, ти си мишка и аз съм мишка, но отношението на хората към нас е различно. Теб са те сложили в красив съд, дават ти храна, държат те в шепа, галят те, радват ти се. А мен ме мразят, залагат ми капани, пращат ми котки, гнусят се от мен, а като ме видят, пищят. Не бъди егоист, кажи ми какво да направя, та и аз да се радвам на съдба като твоята.
Хамстерът й отговорил: Ами смени си PR-а. :)


Никой не иска да е в позицията на мишката. Всеки търси изява, одобрение и позитивно отношение. Компаниите, които са в положението на мишката, трябва бързо да се вземат в ръце, защото сега е времето на хамстерите. Сега печелят смелите, иновативните и тези, които полагат внимателни грижи за своите успешни комуникации. Защото мишката, сама по себе си, не е неприятно животинче, но има лоша слава, имиджът й е негативен и само упорита и целенасочена комуникация може да й помогне да достигне позициите на хамстера.

Как може да се направи успешна PR кампания за мишката? 

Ето някои от стъпките, които ни хрумнаха в движение:

1. Мишката трябва да разполага с пълен набор от информация, която да съдържа нейните най-добри и силни страни, да смекчава факта, че е мишка и да набляга на това колко сладко животинче е всъщност :) - тази информация винаги трябва да „придружава” всяка една изява на мишката
2. Мишката трябва да си направи профил във Facebook, в който да публикува галерия с подбрани и специално заснети снимки, на които изглежда просто зашеметяващо
3. Мишката трябва смело да застане зад някоя обществено-полезна кауза като например: „Да спрем незаконния износ на зърно от България” или „За мишките и хората – съвременен прочит с хуманен уклон” ;)
4. Мишката трябва да започне да действа – да покаже на всички колко е полезна всъщност, колко е пухкава, мила и приятелски настроена
5. Добре би било за имиджа й, ако се сприятели с някой виден хамстер – нека всички видят, че той предпочита компанията й, защото тя не „пада” по-долу от него ;)
6. Мишката трябва редовно да изпраща информация до медиите за своята неуморна дейност по социални кампании в полза на цялото мишо и човешко общество
7. И най-вече – мишката ТРЯБВА ДА БЪДЕ СЕБЕ СИ, но онази приятна част от себе си, която тя самата също харесва и непрестанно развива….

Като се замислим…. Мишките са големи симпатяги! :)


• Споделете на вас какво още ви хрумва в точки относно PR кампанията за мишката?

Няма коментари:

Публикуване на коментар