Важно е да си дадете сметка дали бизнесът ви е достатъчно познат сред потребителите, дали правите всичко необходимо за популяризирането на стоките или услугите си, дали се възползвате по най-ефективния начин от предимствата на маркетинга и рекламата. Планирате ли изобщо? Планирате ли правилно? Планирате ли дългосрочно?
I. МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
1. Имате ли изготвен маркетингов план, който да е достатъчно гъвкав и адекватен за успешното предлагане на Вашите продукти/услуги?
2. Как рекламирате своите продукти/ услуги?
3. Клиентите ви знаят ли защо вие сте уникални и трябва да предпочетат вашите продукти/услуги?
4. Правите ли нестандартни неща, за да популяризирате своите продукти/услуги?
5. Наясно ли сте с какво превъзхождате конкуренцията?
6. Достатъчно добре ли сте проучили конкуренцията и нейните похвати в маркетирането?
7. Познавате ли в детайли потребителското поведение – защо, кога и как потребителите предпочитат вашите продукти/услуги пред останалите?
8. Използвате ли маркетингови похвати, за да увеличите продажбите си? – интернет сайт, блог, социални мрежи, онлайн игри, томболи с награди, листовки, събития, др.?
9. Провеждали ли сте по-големи рекламни кампании – в регионални и в национални медии?
10. Пресата, телевизията или радиото като рекламен канал смятате, че са по-подходящи за Вашия бизнес?
Вашите въпроси и коментари са добре дошли! Присъединете се към нашата Facebook страница,
пишете ни, разгледайте услугите, които предлагаме.
Няма коментари:
Публикуване на коментар