сряда, 21 март 2012 г.

Да надмислим конкурентите си! *

Някои неща винаги остават актуални. Точно както въпросите, които ви предложихме преди повече от година в блога. Ето тези въпроси


Идеята на въпросите беше (и все още е) представителите на малкия и среден бизнес да преценят сами за себе си дали са взели правилни решения спрямо ПР-а и маркетинга на своя бизнес, дали общуват адекватно с аудиторията си, дали имат нужда от промяна и освежаване на корпоративната си политика, на правенето на бизнес, на маркетинга и ПР-а? Дали са наясно какво точно могат да очакват от един ПР консултант? 


Когато преди години дойде финансовата криза, всички ние се надявахме, че тя ще отмине бързо и някак бизнесът ще успее да се справи без големи сътресения, но става все по-ясно на всички ни, че финансовата криза просто стана нов модел на правене на бизнес. Сега всичко трябва да е гъвкаво и умно:
- общуването
- сделките
- новите продукти
- подходът към клиентите 
- подходът към служителите 


Дали бизнесът успява да се справи с тези предизвикателства? Има ли нужда от консултиране? Има ли нужда от нови идеи, които да разчупят стереотипите? 


Очакваме с интерес вашите отговори! :) 


“Не е нужно да надхарчим конкурентите, а да ги надмислим” – Марк Хюз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар